Godmorgon! :)

Idag ska jag inte göra så mycket. Bara ta det lungnt och mest sitta vid datorn. Vad ska man annars göra när det inte är så bra väder? Skulle ju såklart ha badat, solat och varit ute typ hela dagarna om det var väder. Jag skulle hoppat med kaninerna också och tagit ut de i hagarna. Åh, kan det inte bli bra väder bara?! Det skulle visst bli det på Fredag och man får hoppas på det bästa! :)

Imorgon är det kvällstävling i Gulsippan den här gången. Klasserna som jag ska starta är bara lätt! :P Piggelin ska faktiskt tävla i lätt ny för första gången, undrar hur det kommer gå! :P Måste träna henne! :P Aja, nu ska jag iallafall gå ut och ge kaninerna frukost. Bloggar kanske mer sedan! :) Hej då!




Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Får jag fråga vad den kommentaren handlar om??!
Kan du länka till den kommentaren du svarade på?

Svar: Jag bara skrev att du inte vet ett skit om mina kaniner!
Emelie Bäckman

2012-06-27 @ 19:22:44
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: Linnea

sv: Okej, så det var bara ett missförstånd elr?
Använde den som kommenterade min bloggadress osv?

Svar: Jag vet inte. Vill bara att den ska sluta...
Emelie Bäckman

2012-06-27 @ 19:56:41
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0