Tjingeling bloggen!

För typ fyra timmar sedan kom jag hem från Nacka Forum. Idag skulle jag ju plugga med Filippa igen! :)Hehe...vi pluggade typ aldrig, jag vet inte vad det var men vi blev skit reörr bara sådär och höll på att somna så ja! :P Det blev nästan inget plugg. Men jaja, det får gå hur det går på provet imorgon. Bryr mig egentligen inte så mycket just nu! Vill bara ha sommarlov!!!!! Imorgon är det den sista dagen för mig! De andra ska nästan gå en hel vecka till!!!! Haha! Nej jag skoja. :P Men det ska bli så himla skönt med sommarlov! Åker ju på ridläger i övermorgon, så det är ju därför jag får sommarlov tidigare om ni undrar! :) Nu ska jag faktiskt ta och packa!!!!! :D Vi hörs sedan eller imorgon! ;) Föresten!! En ny video kommer upp snart! ;) CHECKA SEDAN! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0