Äntligen! :)

Nu har mina koppel och selar kommit! :D Glömde och berätta det men de kom idag! :D När jag kom hem från Nacka Forum så tänkte jag liksom bara kolla i brevlådan. Jag tänkte att de säkert inte hade kommit än för Frida (hon som gör selarna på rabb-it) skrev att det sulle ta 1-2 vardagar efter att hon hade skickat iväg de. Var helt säkert på att det skulle ta 2 dagar eftersom rabb-it är lite seg! :P Men så låg de där i brevlådan! :D Haha, blev så glad! :P Så jag gick in till kaninerna och provade selarna på alla kaniner förutom Sabina (en av Sarahs kaniner) och de passade perfekt! :)
Här kan ni få bilder på alla selar igen! :)

Till Pollys unge!




Till Sabina:





Till Theodor (han behövde ju bara ett nytt koppel.)


Till Polly





Så! :) Det var alla selar! :D Visar hur de passar på kaninerna sedan, får väll ta videokameran. Kvalitén blir ju inte lika bra men det får duga! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0