Beställt kebab! :D

Nu har vi beställt kebab! :P Vi gör det typ nästan varje Torsdag! Eller ja typ varannan! :P Det är så gott! :D
Efter maten ska jag bara plugga och titta på tv. Det är Sveriges värsta bilförare som vanligt idag och det är ju så roligt för det är ett program som handlar om människor som inte kan köra bil eller jo lite men ja och så får de göra olika övningar och en del kör jättefort och välter alla saker i banorna och en del tar på sitt sakta lilla vis! :P Kolla på det för det är jätteroligt! Det går på kanal 4:a och börjar klockan 20.00! :) Men ja...beställde kebaben för typ 10 min sedan så jag ska typ gå och hämta den nu! :) Vet inte om jag kommer blogga mer ikväll eftersom jag är tvungen att plugga och så sedan. Men, men! Jag får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0