Haft Svenska prov...

Ja, nu har jag haft Svenska prov och det gick faktiskt rätt bra! :) Jag tror jag kommer få C minst! :) Hade ju typ rätt på nästan alla kändes det som! :P Men ja...hoppas vi får reda på resultaten snart.
Vi har haft Idrott och Svenska hittils. På idrotten var det rullstolsbasket och det gick bra! :) Men det var uppdelat så ibland fick man köra vanlig basket för att det inte fanns tillräckligt många rullstolar! :) Det gick också bra när jag körde vanlig basket. Det var ju uppdelat i lag.
Nu väntar jag på att matten  ska börja och sedan ska vi ha lunch, So och någonting mer som jag inte kommer ihåg vad det är innan vi slutar! :P Men ska göra lite andra saker nu, hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0