I skolan!

Nu har jag nyss kommit till skolan. Eller för typ fem min sedan! :) Idag ska vi bara ha Engelska och sedan Idrott för vi ska ju till Nacka ungdomsmottagning med klassen i Nacka Forum och prata om droger och alkohol! :) Det är mitt under lunchen så vi får typ mackor där och sedan får vi sluta där! :) Det blir väll typ vid ett eller två! :) Skönt, då kan ju jag bara ta bussen hem därifrån! :) Men det dåliga är att Sofia inte är här idag, hon ska till Karlskrona, eller hon är typ påväg redan. Men jag får klara mig! :P Nej, jag har ju andra kompisar jag kan vara med och så är det inte under en hel skoldag! :) Men ja...nu börjar lektionen om typ tre min, så det är dags att avsluta! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0