Kommit hem! :)

Nu har jag kommit hem från Nacka Forum! :) Träffade ju Filippa idag! :)
Egentligen fick vi sluta tidigare idag, klockan två istället för tjugo över! :) Men tog 414 bussen som går tio över ändå, för orka vänta tjugo min igen och när jag kom till Nacka Forum så bestämde jag mig för att gå upp till Media Markt och kolla på kameror istället för att bara vänta på Filippa. Så var inne där och kollade och fibblade lite med kamerorna! :P Efter det gick jag ju ner till Caféet som jag och Filippa alltid sitter och fikar och pluggar på! :) Hon kom nästan direkt efter att jag kom dit. :) Så fick inte vänta så länge och det var ju bra! :)
Vi pluggade om Fotosyntes och hon förklade för mig vad jag inte förstog! :P Så jag förstår mer på lektionerna sedan! :)
När vi var klara tog jag ju 821:an hem och nu är jag hemma. :) Har ju inga läxor eller prov så ska faktiskt fortsätta på filmen som jag gjorde på lunchrasten (som jag inte berättade för er) och lägga ut den på Youtube! :) Så ja...hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0