Lördag!

Nu är det Lördag! Bara en dag kvar till tävlingen! Längtar så otroligt mycket! Det ska bli så kul! :) Men Natalie har en kompis som ska börja...men det blir säkert kul! :) Vi kan ju tävla alla tre! :D Men det har kommit upp jättemånga tävlingar på Stkhs hemsida. Ända till sep!  :D. Hehe... Jag, Natalie och Alexandra (Natalies kompis) ska tävla alla tävlingar! :D Men ja...vet inte vad jag ska skriva om. Idag ska vi ju åka till Sickla, shoppa äta lunch och bowla. Men det trodde jag ni redan visste! Vi ska åka typ kvart i 12. Juste, nu har startlistorna kommit upp! Jag ska starta som nummer 3 med Piggelin i krok mini, 10 med Candy i Krok lätt ny, 7 med Polly i krok lätt och nummer 28 med Theodor! :P Som också ska starta i krok lätt. Men ja...har inte så långt att vänta! :) Det är ju skönt. Men jaja...ska nog ta och avsluta nu, hej då!


Theodor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0