Lunchrast :)

Nu har vi lunchrast. Vi började med Idrott. Idag var det pingis som stog på schemat. Det var många olika övningar. Först sukulle man studsa bollen på pingisraket, bara vanligt och gå runt med det och så sedan skulle man gå visa linjer som var på golvet i hela jumpasalen sedan gjorde vi andra olika övingar. Det gick inte så värst bra för mig för jag tappade pingisbollen hela tiden! Har inte så värst bra bollsinne kan man ju säga! :P Vi fick reda på att om man skulle göra omprov som jag ska så skulle man göra det på Måndagen på målstugan och man fick även höja sitt betyg på övriga prov om man ville ha det men det tänker inte jag göra! Kommer bara göra om Muskelläran. Men jag kan få högre betyg än E på omprovet! :) Sedan var det Svenska och där fick vi jobba med våra gramatikhäften och jag är nästan klar med mitt häfte! :) Sedan var det So och där disskuterade vi om Demokrati och sedan skulle några redovisa på Non. Asså alla har fått olika områden att jobba med. Elektricitet som jag, Lovisa och Klara har, en del har vatten, vitvaror och så! Nu väntar vi på att Matten ska börja och sedan ska vi ha Musik och sedan slutar vi! :) När jag kommer hem så måste jag fortsätta på No redovisningen och plugga på Muskelläran. Det är mycket vi har i skolan nu...hej då! :)


Klumpiduns! Jag LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAAAAAAR SÅ MYYYYYYYYYYYYYCKET TILL TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLINGEN!!!!!!!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0