Lunchrast :)

Tjingeling allihopa! Haha...jag vet inte hur många inlägg jag har gjort med lunchrast! Jag tror att jag måste sluta blogga på lunchrasten! :P Typ hälften av min blogg består av lunchrast inlägg! :P Eller så skriver jag andra rubriker men vet inte vad jag ska skriva då! :P Men ja, får se hur jag gör! ;) Nu har vi iallafall haft Svenska, Slöjd, Matte, lunch och nu har vi rast. Vi väntar på att Engelskan ska börja sedan har vi Sv/En och sedan slutar vi! :) Jag kollar på avramlingsvideos på Youtube och Sofia håller på med Photo Booth. (ett program som man kan filma och ta kort med webbkameran på mac). Det är ganska roligt att kolla på avramlingsvideos! Det ser ju kul ut men det är ju inte kul att ramla av, jag har själv ramlat av 8 ggr men det tror jag ni redan viste! :P Vi börjar om tjugo min så vi har rätt långt kvar på lunchrasten, vi blev klara mycket fortare än vanligare idag! :)
Men ja...nu ska jag göra lite andra saker, hej då! :)

Ska börja visa ovisade bilder! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0