Melodifestivalen 2012, final!

Nu kollar jag på Melodifestivalen! Det är ju final idag! :) Loreen måste vinna! Jag tycker om Danny, Ullrik och många andra också! Men Loreen måste vinna!!!! Det är ärligt talat den bäta låten jag har hört!!!!! Jaja...nu är allt packat till tävlingen imorgon! Videokameran, mobiltelefonen, tävlingsböckerna är ju i boden så de kan man ju bara ta med sig när man åker imorgon. Likaså koppellåden. Jag ska ha plättar som mattsäck den här gången. Mamma orkade inte göra pastasallad idag eftersom vi va i Sickla. Men, men! Det går bra det också! :) Men ja...är sjukt taggad! Hoppas inte Theodor tar sin sista pinne, men det kommer han väll att göra. Asså jag vil det men inte samtidigt inte, jag kommer typ putta på honom för mycket så att han river iallafall. Men jag vet inte. Jag ser ju verkligen att han gillar att hoppa medel! Men jaja...nu ska jag snart gå och lägga mig, iallafall efter melodiestivalen så man inte är trött imorgon. Inget tidsinställt inlägg kommer imorgon, orka göra det! xD Haha, nej, men ni får klara er tills jag kommer hem från tävlingen! :) Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0