Resultat på prov mm.

Tjingeling allihopa! Nu har jag fått reda på mina resultat på proven vi haft innan praon eller det var ganska länge sedan men ja! :P  Vi hade ju Närings, tränings och muskellära prov och nu har jag fått resultatet. Jag fick faktist C på Näringsläran! :) E på träningsläran och Omprov på Museklläran! :P Hehe...men jaja. Ska ju göra omprovet på Fredag så måste plugga på det! Blev iallafall godkänd på omprovet jag gjorde på kemin innan praon också! Skönt! :) Sedan har vi ju No inlämning och redovisning, musikprov, gramatikprov på Svenkan och så ska man läsa en text ur en bok för Frida (vår Svenska lärare med flyt) och ja...mycket prov! :P  Ska skriva klart om Elektriciteten nu, sedan öva på Muskelläran sedan Svenskan och öva på No redovisningen...bäst att börja, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0