Snart påsklov! :D

Snart är det ju påsklov om en vecka! :D Det ska bli så skönt och roligt! :) Är ju ledig i hela 12 dagar! :) Vi ska göra en massa roliga saker! :D På söndagen, altså annandag påsk är det tävling och premär för Gulsippan! :D Nu är det inga mer ridhustävlingar på länge! :) Sedan ska vi åka Birka Paradise (igen) med några andra vi känner! :) Det är med min kompis Frida, hennes mamma och systrar och så mamma, Sarah och Emma och hennes mamma (de vi åkte till Florida med, men då följde hennes pappa med också men ja! :) Sedan ska Filippa komma komma och hälsa på och så! :) Så det ska bil jätteroligt och skönt med påsklov! :D
Just nu, kollar jag på Sveriges västa bilförare! :) Det är ju finalen idag! :) Jag tror att det är Linus som blir Sveriges värsta bilförare, eller ja...är ganska säker! :P Men nu ska jag kolla vidare på programmet, så hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0