So!

Tjingeling allihopa! :) Nu har vi haft So! :) Så vi har alltså rast nu!
Vi har haft, Idrott, Svenska och nu har vi ju So. På Idrotten var det badminton och det gick sådär, var med Lucas och han spelar inte bra....man skulle slå tio bollar tillsammans över nätet och vi fick inte över tio bollar och det ska man ha för att klara E. Jag kan ju det men det är inte han som kan det, han kan typ bara tre och sedan så slår han fel med racket så jag måste sörva hela tiden och så är det han som skyller på mig att det inte är jag som klarar av fem, men det är ju han som skjuter så dåligt så jag inte kan ta de! Egentligen ska ju den andra göra fem och jag fem eftersom det är tio tillsammans! Hoppas ni förstår! :P  Sedan hade vi Svenska och där tittade vi på en film om Litteratur Medeltiden och efter det har vi ju So. Efter Son ska vi ha No och sedan lunch. Sedan är det Matte och Musik kvar! :) På Musiken är det ju prov! :P Hoppas det kommer gå bra, men känner mig ganska säker på allt och jag kommer iallafall få ett E! :) Men ja...ska göra lite andra saker nu, så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0