Svar på tal

Felicia om En kommentar till! :P
Va bra fö mina selenär för små! Så jag ska köpa nya tänkte jag :) Men ett jätte tack för att u har svart på mina frågor! :) Jag kommer nog att fråga mer :) heheh om det är okej :)

Det var så lite! :) Ja det är okej :)

maja
om En kommentar till! :P
en liten liten sak till.. vet du när en kanin slutar växa? så man vet vilken stolek man ska köpa på selar :)

Vid 2-3 år! :)

Maja
om En kommentar till! :P:
hehehe.. en fråga till ;D vad finns dt för något mer sele än H-sele och bogsele? och vad ee det för skilnad? sen vet jag att det finns snabbselen och är dom bra eller dåliga för kaninen? :)

Det finns bara H-sele och Bogsele. Det H-selen ser ut som ett H och man sätter på selen först vid halsen och sedan vid magen. Snabbselen är ju bra för då går det ju snabbt att sätta på selen. Det går bra att använda de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0