Tjingeling!

Nu har vi haft Sv/En och snart ska vi ha matte eller om typ 10 min! :P Sedan ska vi ha Mentorstid, bild och lunch. Efter lunchen ska vi ha So och sedan Målstuga! :) Sedan slutar vi!
Idag ska jag träffa Filippa, har saknat henne för det var länge sedan vi träffades! :)
Ja...vet inte riktigt vad jag ska blogga om! :P Juste...nästa tävling kanske inte jag kan tävla med kaninerna men det gör inte så mycket för jag har ju anmält mig till en klubbtävling i stallet! :) Så kommer tävla den istället om Frida inte kan för Natalie kan inte för hon ska till London! :) Men jaja...nu ska jag nog avsluta! Hej då! :)


Längtar tills alla vitsippor kommer upp så att jag kan fota de med min nya kamera som jag kommer få i födelsedagspresent! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0