Torsdag! :)

Idag är det som rubriken lyder Torsdag! :) Vi har haft Sv/En, Matte, Mentorstid, Bild och nu har vi lunchrast! :) Efter lunchen ska vi ha ha Målstuga och sedan ska vi ha So innan vi slutar! :)
På Sv/En kollade jag mest på kaninhoppning på Youtube för jag hade inget jag var tvungen att lämmna in eller så och Petri hade inte gjort någon uppgift heller men sedan fick vi jag och Sofia ett papper som man skulle böja Adjektiven på Engelska på. De andra hade ju redan upppgifter så de gjorde inte det jag och Sofia gjorde om ni undrar! Sedan var det Matte och då fortsatte jag med Area och Omkrets. Efter Matten hade vi Mentrorstid och då pratade vi om vilken låt typ Lovisa och Hanna skulle spela eller något på Talangjakten eller ja....vi pratade om Talangjtakten iallafall!
På bilden skulle man rita en miljöbild och så skulle det vara en händelse som man hade varit med om. Sofia trodde att man skulle göra som övingen förra gången (man skulle rita med akvarell färger och göra olika övingar med det) men det var visst inte det man skulle göra idag så det blev lite fel! :P Eller ja, jag ritade fel bild och perspektiv. Hoppas några av er förstår vad det är! :P Men ja, efter det hade vi lunch och nu har vi lunchrast. Efter rasten ska vi ha Målstuga och So. Det ska bli jätteroligt för vi ska börja spela in filmen på So lektionen! :D
Hoppas den blir bra! :) Vi tänkte filma med min videokamera för man kan visst ändra formatet så att man visst kan överföra filmer på min mac och så skulle de fixa det men glömde vieokameran! Så vi får filma med någon annan!
Men ja...nu ska jag göra lite andra saker och efter Skolan ska jag träffa Filippa så jag antar att vi hörs senare ikväll!
Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0