Helg!

Nu har jag kommit hem från skolan! Eller för en och en halv timme sedan! :P Men när jag kom hem så tog jag ut Theodor och jag låg i gräset och gosade med honom, filmade sådär bra så jag ska göra en ny film sedan! :) Men jag vet inte om jag kan importera de filmer och bilder som är i kameran till min dator nu eftersom den är typ slut på minne igen! Men får försöka importera de för jag vill så gärna göra en till film innan tävlingen! :)
Sedan ska jag äta och vi ska äta Tacos! :) Det ska bli så himla gott, sedan vet jag inte vad jag ska göra. Juste i skolan idag på Non så sa Johanna vår No lärare att jag ska svara på lite fler frågor om Fotosyntesen så jag ska typ göra ett prov om Fotosyntes på Måndag! Men ja...nu ska jag se om jag kan importera de där filmerna och bilderna då! Hej då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0