Hemma från tävlingen! :)

Nu har jag kommit hem från tävlingen! :) Tävlingen idag spenderades i Hågelby och det var som vanligt jättekul! :)  Förutom att jag fick typ magkartarr och hade det typ hela dagen och det va ganska jobbigt! Men nu kommer resultaten!

Piggelin: Gick på 1+1 (det var jag som klantade till det med kopplet så det fastnade i ena omgången! :P) Hon var jätteduktig och det var ju mini x2 idag och hon gick 0+0 i andra omgången! :) Hon kom på 2:a plats! :P 
Candy: Gick på 6 fel och kom inte med till final! :P Plats: vet ej, orka kolla i tävlingsboken x)
Fluff: Gick på 5 fel och kom inte heller med till final! :P Plats: vet ej, orka kolla i tävlingsboken x)
Theodor: gick på 3 fel och kom inte heller med till final! :P Plats: vet ej, orka kolla i tävlingsboken x)
Som ni ser så gick det inte så bra för mig idag! :P Men det gick nog inte sådär jättebra för någon idag! Så kan det va ibland :) Och det va väldigt långt gräs så alla kaniner var ju sugna på det och sedan var ju en del brunstiga osv! ;)
Videoklippen kommer upp på mina Youtubekanal snart! :)


Fluff på tävlingen idag! :) Visst är han söt?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0