INGEN RUBRIK

Så, jag kom inte på någon rubrik och det känns meningslöst att skriva lunchrast hela tiden! :P Men nu har vi alltså det och vi har haft Svenska, Slöjd och Matte! :) På Svenskan så har vi ju skrivit uppsater och idag skulle vi läsa och bedömma andras uppsatser i klassen. Vi blev indelade två och två och så skulle vi bedömma varandra uppsatser! :) Det var jag och Hanna som skulle läsa och bedömma varandra och det gick väll bra! :) Sedan var det Slöjd och nu är jag helt klar med min lappkudde! :) Sedan var det Matte och efter det lunch. Eefter rasten så är det Engelska och sedan Sv/En! :) Efter det slutar vi! :)
Idag är det ju ridning och jag hoppas på Daisy! :) Har inte fått henne på hela vårterminen så det skulle vara roligt att få henne! :) Men det får jg väll inte...aja, nu ska jag göra lite annat. Hej då! :)
Ni kan få en bild på min lappkudde idag! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad snygg den blev! :)

2012-05-29 @ 18:05:47
URL: http://legoloveer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0