Kommit hem!

Nu är vi hemma från Tessie och hennes matte och husse Ylva och Pablol. :) Det var väll kul där och så! :) Vi fick lite saft och mackor där och sedan lekt vi med Tessie. Det var så mysigt där!!! De har en sådan mysig tomt och nu känner man verkligen att det är sommar snart också! :) Sedan åt vi middag där och sedan åkte vi hem! :)

Jag längtar så mycket till sommarlovet!!!!! :D Det är två och en halv vecka kvar bara och det kommer gå så himla fort! Längtar så mycket!!!!!!!! :D Först är det en kanintväling, det är dubbelhelg i Berga. Det är ju Bergadagarna varje år och då är Stockholms KH där och så tävlar vi med kaninerna! :) Seda drar vi till ridlägret i Turkiet, kommer till och med få sommarlov några dagar tidiagre! Då drar vi till ridlägret, sedan kommer vi hem och är hemma några dagar eller så kanske vi åker till stan eller något och sedan åker vi till landet efter några dagar vi har varit hemma och så firar vi midsommar där och jag ska ju tävla med Theoddor där i Helsinge KH och det ska bli såååå kul! :D Längtar! Sedan åker vi hem och är hemma någon vecka typ, efter det åker vi till en som vi känner i Frankrike. :) Där ska vi vara i typ fyra dagar. Sedan åker vi hem och åker till Landet igen, sedan kommer vi hem och jag tävlar med mina kaniner och så! :) Så vi ska göra en massa roliga saker! :D Vi ska ju såklart också bada en massa och äta mycket glass! :D Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om, ska gå ut till kaninerna och sedan ska vi äta chokladmoussetårta och så! :)  Så jag ska avsluta nu! Hej då. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan vi skajpa??

2012-05-17 @ 19:04:50
URL: http://legoloveer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0