Little Darling har gått hem! :(

Nu har Little darling gått hem! Det var så roligt när hon var här och vi åkte ut med rullstolen såklart! Det var sååååååååå kuuuuuuuuuul! :P Men ja...innan det fikade vi och vi åt ju den där Hallonmousetårtan (vet jag skrev chokaldmousse men skrev fel) och sedan åkte  vi ut med rullstolen och ja! :)
Nyss beställde vi pizza! MUUUMS! Hehe...det ska bli så gott! Vi tog en familjepizza med halva skinka och ost och halva med Hawaii som vi alltid gör när vi beställer pizza! :) Men ja, hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Tilda

sv: ja det kan jag göra, jag tror att det redan finns från Läppe, men jag laddar upp filmer från igår när jag får filmerna. :)Jag tävlar för Sörmlands Kaninhoppare, SöKh :)

2012-05-18 @ 16:16:13
URL: http://ponnikanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0