Lunchrast :)

Tjing! Nu har vi lunchrast! :) Vi har ju haft Engelska, Idrott och So. På Engelskan så var Ullis borta idag. Hon kom och sa det till oss på målstugan igår så vi fick lite Engelska uppgifter att göra på ett papper men då ska jag vara så klantig och slarva bort det, jag råka typ ta hem det i ryggsäcken och sedan skulle jag ta upp det där papprett om Litteraturhistoria och plugga till det så då åkte det väll med upp där så jag hade typ glömde det hemma! :P Så ja...jag fick jobba i en bok som heter Fourth Step istället! :P Men det gick väll bra det med! ;P Efter det var det ju Idrott och det var ju handboll igen. Det var kul! :) Sedan hade vi So och då disskuterade Petri och klassen om Demokrati och sedan fick vi några uppgifter att göra ända till lunch. Juste...jag fick reda på mitt Musik prov och jag fick ju som jag trodde IG!  Men jag och vår musikfröken svarade på frågorna tillsammans och då fick jag ett E tillslut! :P Jag hade inte pluggat till någonting till det så inte så konstigt...men jag fattade typ ingenting heller! :P Hehe...men ja! :P Så kan det gå, nästa gång får man ta nya tag!

Nu har vi ju lunchrast och sedan ska vi ju ha No och då antar jag att man får reda på vad man fick på det muntliga provet igår eller något! :P Men efter det så slutar vi! :) Och då är det ju somsagt helg! :D Så skönt det ska bli! :)
När jag kommer hem så ska jag ta ut Theodor i hagen och då ska jag filma och fota honom och när han hoppar och sedan ska jag göra en till film om honom innan alla filmer på tävlingarna kommer ut! :) Jag tänker att det måste typ komma ut 2-4 filmer innan nästa tävling annars blir det bara tävlingsfilmer, tävlingsfilmer och tävlingsfilmer, nu när jag har så många kaniner! :P
Men oj...nää, nu har jag skrivit så långt igen! :P Hoppas ni stog ut! ;) Nu måste jag iallafall avsluta! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0