Lunchrast!

Nu har vi som rubriken lyder lunchrast! Vi har haft Idrott, Svenska, So och No. På Idrotten var det ju Handboll igen, sedan var det Svenska och vi ska börja skriva uppsats på Svenskan och jag har redan kommit långt! :) Man ska ha max 2 sidor och jag börjar redan komma in på min andra och ändå så har jag tänkt på det man skulle tänka innan man skulle börja skriva! :P Men jaja...sedan var So och då pratade vi om Demokrati och sedan var det No och då kollade vi på film om Energi och om olika Energikällor. Det har varit en ganska rolig dag hittils och allt har rullat på bra! :) När lunchrasten är slut så är det tråk-matte och sedan är det Musik och efter det slutar vi! :)
När jag kommer hem så ska jag ta ut alla kaniner i hagen och så ska jag promenera med Theodor och även med de andra kaninerna! :) På Söndag är det tävling igen och det är Johanna, jag och Amanda som ska tävla! :) Det ska bli så kul och jag längtar så mycket! :) Frida kunde inte tävla för hon har fotboll och Natalie kunde inte för hon ska på träning med Rowdy i någon hundklubb som hon är med i! :) Så hon kan inte heller men som tur var så kunde ju Johanna och Amanda! :) Nu ska jag nog börja ta och avsluta, vi börjar om tio min och jag vill göra lite andra saker innan dess än att bara blogga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0