Lunchrast!

Nu har vi lunchrast och jag sitter vid skåpen och bloggar! :) Vi har haft Engelska, Idrott och So. På Engelskan jobbade jag med min Svenska uppsats och jag är typ redan klar, fast jag ska fråga Frida (min Svenska fröken) vad hon tycker jag ska förbättra och så, så jag är väll inte helt klar! ;) Sedan var det Idrott och det var ju handboll igen. I Onsdags så glömde jag min flis där i omklädningsrummet (som jag inte berätta) och idag kollade jag i kvarglömda lådan men den fanns inte där! Så irriterande...men ja, sedan var det So och då kollade vi om två filmer om Demokrati och disskuterade emellanåt om de. Nu har vi ju lunchrast och efter rasten ska vi ha No och sedan slutar vi! :) Vet inte riktigt vad vi ska göra på Non men ja...

När jag kommer hem från skolan så ska jag ta ut Theodor från hagen. Jag har faktiskt inte gjort det på hela veckan. När jag tänkte göra det så regnade det ju, sedan på Tisdagen så red jag och sedan på Onsdagen så var jag tvungen att plugga och igår var jag och träffade Filippa och igår var vi ju och kolla på dansföreställningen. Så jag ska ta ut Theodor i hagen och gå ut på promenad med honom idag istället och så! :)
Men nu ska jag göra lite andra saker så, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0