Lunchrast!

Nu har vi lunchrast och vi har haft Mentorstid, Målstuga, Svenska och Hkk! :) På Mentorstiden gick  vi som vanligt igenom veckan och sedan var det Målstuga och då skulle ju de som inte blev godkänd på det muntliga No provet göra om det så det gjorde jag och det gick väll helt ok! Sedan var det Svenska och då fortsatte jag på min uppsats och sedan var det Hkk och då gick vi igenom ännu ett till prov som vi ska ha vecka 21. Det här med prov tar ju aldrig slut känns det som! Men snart så, det är inte långt kvar till sommarlovet och dessutom är det ju långhelg snart men antar att jag måste plugga då så jag får väll ingen ledighet, haha jo då! ;) Jag ska ju följa med mamma på ridningen på Onsdag och sedan ska vi åka in till kungsträdgården och fota där och typ ta en glass där eller något och sedan är man ju ledig Torsdag och Fredag och sedan är det helg! Men ja...nu vet jag inte vad jag ska blogga om, men vi börjar om typ 20 min (inte så intressant kanske! :P) men ska typ avsluta nu. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0