Lunchrast!

Tjing! Nu har vi lunchrast. Vi har haft Idrott, Svenska, So och No. På Irotten var det match i handboll, vi spelade mot 8C. Det gick rätt bra för mig, men satsar inte på något högt betyg direkt, tror jag kommer få typ E men bryr mig som sagt inte så mycket vad jag får för betyg i Idrotten. Nöjer mig med ett E! :) Efter det var det Svenska och då fick man plugga till So provet som vi ska ha på Fredag. Sandra har ändrat Hkk provet till på Måndag nästa vecka! Så skönt, men då har vi typ två prov. Vi har ett No prov om Energikällor och ett Hkk prov. Men man får ta och bita i och plugga järnet! Sedan hade vi So och då hade Petri en genomgång på frågorna vi har fått inför So provet om Demokrati på Torsdag så nu kan man plugga till det också. Sedan var det No och då fortsatte vi kolla på filmen om Kärnkraftolyckan i Tjernobyl och nu har vi lunchrast. Vi börjar om två min så ska avsluta nu! :P Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0