Onsdag!

Japp, det är Onsdag och jag är i skolan! :) Det är ju ganska kul är ändå! :) Får ju träffa alla kompisar och så! :) Men det var ju skönt att vara ledig, men ja! :) Nu är man här och det är ju ändå helg snart igen! ;) Bara två dagar till och sedan är det helg och på Söndag är det tävling igen, i Hågelby! :D Sedan kommer det ännu en till tävling som jag såklart ska tävla! :D Det är ju den 13 maj. Men ja...

Vi har haft Idrott, Svenska, So och No. På Idrotten var det ju handboll igen. Efter det var det ju Svenska och då fick vi reda på att vi ska ha prov om Antikens Grekland och om Medeltiden v. 19. Ska nog börja plugga imorgon till det! :) Sedan har vi en läxa också. Man har fått fem punkter som man ska svara på och sedan ska man motivera varför man tkr så om några dikter som vi har fått på ett papper! :) Man ska lämmna in det på Måndag nästa vecka. Det är ju inte så jobbigt! :P Vi har ju typ inga läxor, bara prov! :P
Sedan hade vi So och då förbered vi på ett ännu ett till prov! :P Fast det är typ jättelångt kvar till det. Vi hann bara läsa två sidor om ekonomi och så! :P Sedan skulle Johanna ta in grupperna till No provet (det var ju muntligt No prov idag) Hade typ inte pluggat någonting! Glömde bort, eller glömde bort och glömde bort. Jag visste att vi skulle ha prov men plugga inte så mkt och ändå så gick det bra för mig!  Kommer iallafall bli godkänd! :) Men ja...sedan har vi typ pluggrast nu! :P Man ska typ plugga på Svenskaprovet som är på Torsdag nästa vecka. Ska faktiskt  börja plugga på det så jag slipper när jag kommer hem. Sedan kommer jag ju plugga imorgon! :)
Men ja...känner att jag måste börja avsluta nu! :P Men bloggar mer på lunchrasten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0