Planer inför långhelgen! :)

Det är ju långhelg från och med på Torsdag men jag är ju ledig imorgon med så jag får extra lång långhelg! :P
Här kommer mina planer inför långhelgen! :)

Onsdag: Följa med mamma till stallet, vi åker hem efter att hon har ridit och sedan åker vi in till Kungsan, tar en glass där eller något och går runt och fotar de fina körsbärsträden.
Torsdag: Bara vara hemma och vara ute med kaninerna m.m.
Fredag: Little Darling ska komma igen men med bara hennes mamma och ta en fika hoss oss och vi ska åka ut med rullstolen igen! :D
Lördag: Lämmna in Fluff på rakning hos Nacka Djurklinik.
Söndag: Inget speciellt, bara vara hemma! :)
Så där fick ni mina planer inför långhelgen! Längtar så mkt!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0