Resultaten! :)

Idag var det ju tävling. Det var tävlingi Gulsippan i dag och det var en fin dag med många glada kaniner! :)

Men dagen började inte bra...det var så hemskt....när jag nästan hade tagit ut alla kaniner ur bilen, det var bara Fluff kvar som stog precis bakom bilen så pappa trodde att jag var klar och han bakade. Fluff stog fortfarande kvar där och jag såg det hemska ögonblicket, han körde på honom...jag sprang till honom och Johannas pappa var så snäll och hjälpte oss. Fluff klarade sig bra och överlevde som tur var! Han var helt oskadd men jag trodde ju att det värsta hade hänt, men hans bur hade bara liksom hamnat uppåt och hade fastnat i typ hjulet eller något och Fluff halkade neråt hela tiden eftersom buren stog uppåt men pappa körde fram sakta och jag och Johannas pappa fick som tur var ut Fluff. Ellinor kom och kollade om han hade skadat sig som han som tur var inte hade gjort! Min älskling, det var så hemskt! Den tanken kommer upp hela tiden, bilen som körde på Fluff, Fluffs transportbur som hammnade under bilen och det var så hemskt!


Tänk om du hade dött! Vad skulle jag göra då?!


Här kommer resultaten:
Piggelin: gick på 0+1 och kom på 1:a plats igen! Är verkligen stolt över min lilla tjej!
Fluff: Fick inte starta för att han hade en jättestor tova runt benet som satt typ med huden i pälsen och ingen kan klippa bort den för då skulle man typ klippa i huden så han måste verkligen lämmnas in på rakning! Har tänkt det hela tiden, men det har bara inte blivit av och har inte hunnit att borsta hans päls för att jag har haft så mkt i skolan! Vet det låter jättekonstigt...men ja, jag har inte hunnit! :(
Candy: Gick på 3 fel och kom inte med till final.
Theodor: Gick på 3 fel men tyvärr han vi inte i mål, gräset luktade visst godare idag! Nej men det var bara hans andra start så är ändå nöjd över honom! Han kom till 8:onde hindret sedan tog tiden slut.
Så det gick ju inte så himla bra för mig men är som vanligt nöjd över Piggelins första plac! :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud så bra att Fluff klarade sig. Han hade visst en skyddsängel idag. :)

Kram Sofia.

2012-05-13 @ 20:02:50
Postat av: Elin

Tuur för Fluff & dig! Grattis till Piggelin :)

2012-05-13 @ 22:16:52
URL: http://fluffigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0