Torsdag!

Idag är det Torsdag! Första lektionen är Sv/En och sedan ska vi ha Svenska och då är det prov! Shiit! :P Är inte så taggad direkt...men man får hoppas att det kommer gå bra! :) Efter det ska vi nog ha Mentorstid eller något och sedan är det Bild och sedan lunch och efter det är det typ Engelska eller något, hehe...kommer inte ihåg!
Men ja...ska iallafall plugga skitmycket på Svenska provet nu på Sv/En. ASedan får man se hur det går! :)
I eftermiddag ska jag träffa Filippa i Nacka Forum och där ska vi ju fika och plugga som vanligt! :) Den här gången ska vi plugga No för man ska göra klart några Testa dig självfrågor i någon No bok! :) Efter det ska jag hem och sedan ska vi kolla på när Sarah dansar, de ska ha någon föreställning där i hennes skola och vi kommer typ hem vid halv nio så vet inte om jag kommer slänga in ett inlägg då...men antagligen! ;) Men ja...nu ska jag nog avsluta. Men bloggar nog mera på lunchrasten! ;) Hej då! :)


Kommentarer
Postat av: felicia :)

Ja, tack!! :)

2012-05-10 @ 11:16:58
URL: http://viitaflingor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0