Varit hos tandläkaren!

Idag var jag ju hos tandläkaren och allt gick bra. De "målade" mina tänder som vanligt och så! Asså om ni undrar de där med måla så är det att de lägger någon salva eller något på mina tänder så att jag inte ska få hål eller något! Vet inte varför egentligen, men jag har ju svagare tänder än alla andra eftersom jag har hjärtfel så då "målar" de mina tänder på varje återbesök med såndär salva för att jag inte ska få hå för jag får det iblandl även fast jag borstar tänderna.

Nu har jag alltså kommit tillbaka till skolan och vi har haft lunch! Innan dess hade vi Matte men jag orkade inte jobba så mycket! :P Så jag satt med Youtube och fejan och lite sådant! ;) Hehe...nu har vi ju lunch och efter det är typ Engelska och sedan är det Sv/En och sedan slutar vi. Soft dag idag! :D Efter skolan ska jag åka hem och Sofia ska följa med mig hem för hon ska kolla på min ridning idag, det var jättelänge sedan hon gjorde det så det ska bli kul! :)
Nu ska jag göra lite andra saker. Hej då. :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Det kan jag göra :)

2012-05-15 @ 19:09:10
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0