TAGGA TÄVLING! :D

Japp! :D Då gäller det att tagga till tävlingen imorgon!!! :D :D Längtar så sjukt mycket! Det ska visst regna, men inte stoppar det mig! Somsagt inget stoppar tävling! ;) Men ja. Det är lite starter som tur är så kan åka hem ganska tidigt om det regnar. :)) Men ja. Ska starta med Candy som nr 1, Piggelin som nr 6 och Theodor som nr 13! :) I medel ska jag starta som nr 6 med Fluff! :) Så väldigt bra starter fick jag! :) Det är ju I hågelby imorgon! :)
 
Allt är packat och klart! Har börjat fixa tranportburarna på morgonen istället. Orka göra det nu liksom! :P Men kameran är nerpackad och mobilen! :P Men ja. Det ska bli så himla kul! :D :D Nu ska jag avsluta. Bye! :))
 

Kommentarer
Postat av: emelie dv

ja kom etta i rak mini

Svar: vad kul! :)
Emelie

2012-10-21 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0