Fan!

Fan också! Var tvungen att starta om min dator och eftersom det är en låne dator så har de gjort så att om man stänger av den så raderas allt man har för att de vill inte att man ska lägga upp bilder och sådant på de, men jag gjorde det det ändå och så var jag tvungen att stänga av den för att den hackade upp sig så allting som jag hade fotat och som jag hade hade raderades! :( Även två blooper filmer! Åh. Dumma dator! Hoppas min dator är klar snart så jag slipper ha den här dmma datorn! Men ärligt, jag hade jättemycket där som jag skulle ha. Jag hade också när Easton badade och så som jag skulle göra en fllm om! :( Åh! Blir så arg! Men när Easton kommer igen så ska jag filma när han badar igen och filma om allt som jag hade! Det blir ju inte precis lika, men ändå! Dumma dator säger jag bara!!! Orkar inte skriva mer. Hej då!
 
 
Slumpad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0