Förlåt!

Förlåt att jag inte har bloggat! Men det berodde på en dålig anledning! Jo min dator är sönder igen! :( Ni tycker säkert att jag är helt knäpp nu, men jag såhär filmar ibland på bussen. Jag stoppar datorn i rygsäcken och så lägger jag laddaren emellan och igår så skulle jag göra det, men då var det så varmt så att jag var tvungen att ta av mig min munk tröja och lägga den i ryggsäcken och då la jag den bredvid datorn med laddaren emellan och på något viss så måste den ha tryggt in ladaren i skärmen och då blev det ju en spricka.
 
Jag märkte ju ingenting eftersom den låg i ryggäscken och igår följde Sofia med mig hem igen och hon skulle följa med till stallet. :) Men iallafall. Så när vi var hemma och jag skulle ta upp datorn och stänga av filmen så var ju sprickan där. Jag tänkte: vafan inte nu igen! Men jopp det var sant så jag var tvungen att lämmna in den idag. Jag och Sofia gick ut med Theodor och jag täntke: hur ska jag nu säga till Ehab? Han kommer ju undra! Får väll hitta på någonting. Efter vi hade hoppat med Theodor så åt vi och sedan åkte vi till stallet. Jag fick Minty! :) Hon var jättesnäll att rida. Tror jag har haft henne en gång förut. :)Utvärderingen kommer snart! Kunde ju inte skriva den igår eller jo på den stora datorn, men det blev inte så! Men jag tänkte hela tiden på sprickan Försökte att koncentrera mig så mycket jag kunde, men det gick ju inte så värst bra. Eller jo det gjorde det, men lektionen var rolig iallafall! :) 
 
När den var slut så åkte vi och lämnade Sofia på busshållplatsen som vi alltid gör och sedan åkte vi hem och då badade jag och sedan kollade jag på tv så jag var inte så mycket inne på datorn. Tänkte göra en videoblogg, men det blev aldrig av! :P Sedan så idag var första lektionen orientering och sedan skulle jag lämna in datorn. Åh gud vad nervös jag var! Jag var tvungen att ljuga att jag hade tappat den i ryggsäcken när jag sprang till bussen. Kunde ju direkt inte säga att jag filmade med den och att det var därför! :P Men ja. Jag fick en lånedator så nu sitter jag med den här och bloggar! Vi ska egentligen ha So, men Petri är sjuk så ingen gör typ någonting! :P Rätt chill faktiskt. Jag ska bara vara inne på facebook och på Youtube och sedan får man höra musik från klassrummet också! Hehe. De såhär spelar musik. Men jaja.
 
Nu måste jag avsluta för annars så somnar ni nog framför datorn! xD Nej, men har skrivit väldigt långt här nu. Men kunde ju inte blogga igår så ja! Det blev såhär bara! :P Nu ska jag avsluta. Hej då! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0