Gått ut med Easton! :)

Tjing allihopa! Idag harj ag varit i skolan som vanligt! :) Vi slutade halv tre idag. Skönt. Då kunde jag åka med 414 ända till Sickla bro! :) När jag kom hem från skolan så gick jag ut med Easton! :) Jag tog såklart med kameran så jag ska göra en massa filmer om honom, men har fortfarande en läxa i Engelska. Japp. Den andra boken var för svår så jag fick byta och så ska jag skriva om den istället. Alltså man ska skriva vad som har hänt och så. Men den var för enkel så nu är jag klar med den! :P Ska bara göra redovisningen eller hur man nu säger! xD Hehe vet inte riktigt men aja. Skit it!
 
I Svenskan så har vi börjat med ett nytt projekt nu. Vi har ju jobbat med Noveller, men nu ska vi jobba med Strindberg. Han är typ en känd författare så då ska vi jobba med honom och imorgon ska vi åka till Strindbergs museet. Det ska bli kul! :) Man får antingen gå på Donken eller på någon annan restaurang eller ta med matsäck. Jag ska ta med matsäck. :P Nej, men Sofia gör också det så då ska jag också göra det! :P
 
Har inte berättat det här, men jag var tvungen att ominstallera min dator i skolan igen! :P För den vart full som vanligt! :P Så nu har jag ominstallerad den igen! Så skönt. :) Har 17725 bilder om nån brydde sig! :P Men jag var ju tvungen att lägga allt som fanns på min dator och har fortfarande inte fixat alla bilder och så. Så jag ska göra det nu! :) Men slänger kanske in ett inlägg sedan. Hej då! :)
 
 
 
Haha Easton! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0