Helg! :D

Nu är det helg! :D Så himla skönt! :D
 
När jag kom hem så gjorde jag rent åt Piggelin och Fluff och sedan var jag ute med Theodor och filmade honom! :) En film kommer snart! :) Sedan när jag får min andra dator så ska jag göra en blooper film! :) Men aja. Sedan så kollade jag på Almost Famous och sedan blev det middag och sedan så har jag fixat med Takida filmerna från igår! :) Vet inte riktigt vad alla låtar heter så jag måste söka på vad de heter och så! :P Lite jobbigt. :P Men aja. Filmerna kommer upp här när det är klart iallafall! :) Ska lägga upp bilder i ett annat inlägg också, men kan säga redan nu att jag inte har fotat de! :) Har tagit de från Grönalunds facebook! :)
 
Sedan så har jag inte gjort så mycket mer idag! :) Bara softat och så! :) I morgon ska kanske Darling komma och då ska vi åka ut med rullstollen och den roliga saken och göra lite andra roliga saker! ;) Sedan på Söndag är det klubbätvling i stallet! :) Det var länge sedan så det ska väll bli roligt! :) Jag önskade Daisy, Skrållan och nån mer! Kommer inte ihåg! :P Men aja. Nu ska jag avsluta. :) Hej då! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0