Hemma!

Nu är jag hmma! Det var ganska kul! :) Vi kollade frst på en teater och sedan gick vi på museum. Hade lite fel! :P Gjorde en videoblogg med Sofias Iphone, men hann inte dela den till blogen för att vi ksulle gå in till museumet och då tog hon den från mig! :P Men ja...när jag kom hem så gick jag ut en långpromenad med Easton. Det var en jättehärligt promenad! :)
 
Nu är det äntligen helg! :) Visserligen gillar jag skolan, men det är jätteskönt med helg nu. :) Då kan man bara softa! :) Ikväll blir det pizza till middag också! Ska bli så gott! :)
 
Har laddat upp en video där jag visar hur mina kaniner bor. Eftersom så många tjatar om det! ;) Nej, men jag tänkte att om jag gör en nu så kan jag göra en till sedan när Candy, Piggelin och Fluff har flyttat in! :) Men nu ska jag ta och runda av. Hej då! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0