Hemma!

Nu har jag kommit hem från Sofia! :) Det var jätteroligt där! :)
 
Först gick till hennes mamma och var där en stund. Vi tänkte ju göra den där praktiska saken som alla nästan ha gjort nu. Att sätta pärlor på sin hansdree. Det är jättesnyggt! :) Så jag ville göra det, men märkt efter någon minut att det inge gick så bra! :( Hade nämligen bitit av mina naglr och de var korta och de måste typ vara långa för att man ska kunna gra det där så jag kunde inte göra det! :) Aja. Jag får helt enkelt vänta tills de har växt ut igen! :) Sedan gick vi till Sofias pappa och där gjorde vi en film och den gjorde vi ungefär i två timmar och det var jättekul det med! :) Sedan gick hem till Sofias pappa och åt middag och det vart Tortilini med korv och det var jättegott! :) Sedan åkte jag hem. :) Nu så ska jag inte göra så mycket. Har egentligen en Engelska läxa tills imorgon eller på Fredag. Vet inte riktigt, men jag kan i vilket fall som helst göra den imorgon på Sv/En lektionen för Engelska lektionen är inte den första lektionen så jag kan göra den på Sv/En lektionen! :) Nu så ska jag se på Robinson. Så hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0