Resultaten! :)

Idag var det ju tävling i glsippan igen! :) Det var ju inte så värst fint väder, men det stoppade inte mig att tävla. :P Var också sjuk, men tävlade ändå! :P Här kommer resultaten:
 
Candy: Candy gick på 4 fel och kom inte med till final.
Piggelin: Piggelin gick på 4 fel hon också kom inte heller med till final.
Theodor: Theoor fick 2 fel och kom till final, men jag missade hans start så jag startade honom aldrig i finalen! :P
Fluff: Fluff gick jättefint i grundomgången. Han gick på 3 fel och då kom han med till final. Där han gick han på 5 fel.
Candy idag. :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

bättre lycka nästa gång <3

2012-09-30 @ 10:13:37
Postat av: Nattis :D

Han gick på 5 fel i finalen ?!

Svar: Oj, förlåt för att jag skrev fel!
Emelie

2012-09-30 @ 13:03:30
URL: http://www.sockanskaniner.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0