Önskeinlägg!

Nu är det upp till er om ni vill ha uppdatering här på bloggen medans jag är borta. Alltså jag kommer att göra tidsinställda inlägg om ni ösnkar nu medans jag är i Dubai! :) Men det är up ptil er och önska! Har redan fått några önskade inlägg. Men ni kan önska lixom vad som helst faktiskt. :D Vad ni vil lvad jag ska skriva om. det är ju trottsallt ni som läser, inte jag. :P Så önska på så kan jag ställa in de till Dubai och fråga mer frågor! :D Komihåg Frågestunden avsluta på Lördag 15.00! Svaren komemr troligtvis ut någon/några timmar efter det beroende på när jag msåte packa! :D
 
 
Här är världens största byggnad och den ligger i Dubai! :D Som vi ska åka och kolla på! Asså kan inte fatta att vi åker om tre dagar!!!! På Söndag alltså! :D Längtar så mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0