Tjing alla läsare!

Tjenare allihopa!
 
Idag ska vi åka och rida islandshäst och det ska bli kul! :) Vi har en gäst här från Frankrike nu så vi ska göra lite saker med honom. xD Inte så kul kanske men ja! xD Jag har kommit på världens smartaste idé! :D Som jag alltid gör haha. xD Nej, men inte bara jag. För jag och några på instagram eller några, ganska många. Vi såhär instagrammar om 1R typ hela tiden. xD Men vi har typ bestämt att vi alla ska se de tillsammans! :D De kommer nog inte komma till Sverige i höst, eller om de gör det så kommer jag ju se de då såklart! Men de har inte sagt att de ska komma hit än och om de skulle det så skulel de ha sagt det nu. :( Så det verkar inte bli av i höst iallafall! :( Men så då ska vi alltså se de tillsammans allihopa och det ska bli så jäävla kul! :D Och i ett annat land också! :D De har ju varit i Berlin och de ska dit nu också i februari och vi ska typ se de där! :D Asså det måste gå haha! xD Men ja. Så det är de nyheterna jag har! ;) Nä jag skoja. Men ja. Typ. xD Nu ska jag nog avsluta. Men ni får ha det så bra så hörs vi! :) Hej då!
 
Haha juste, jag har bllivt vän med hon som har gjort de här filmerna och vi ska också se de tillsmamans har vi bestämt! :D :D
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3
 
 
 
 
Haha gud älskar den här kanalen. Hon gör så bra vides om de haha. :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0