Hemma!

Tjing allihopa! Nu är jag hemma från Bråvalla! Och det var så himla jävla bra!!! Ville inte gå därifrån haha. xD Men sedan såg vi Avicii också och han var ganska bra. :) Hehe det sluteade inte fönrs 2 så somnade halv fyra! xD Men ja. Så värt det och jag har filmat alla låtar så kommer ladda upp de när jag kommer hem från ridlägret osm vi ska på imorgon haha! xD Kommer väll vara trött, men de kommer nog gå bra. :) Vi ska på ett rifläger i Norrtälje på Gryta södergård heter det. :)
 
Idag så kom Frida och hennes mamma hit igen som vi åkte till Dubai med ni vet och det var så himla roligt! Ni kan ju gissa vad vi vjorde! ;) Haha! xD Sedan åkte vi och fika hoss några vi kände och då tog jag med Theodor och vi tränade honom och Fridas kaniner och vi fotade så bilder kommer nog upp sedan! :)
 
Nu ska jag nog avsluta! Kanske bloggar från mobilen om jag kommer ihåg och så kommer jag ju göra videobloggar! ;) Men ja. Hej då! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0