Tjingeling bloggen!

Nu är vi hemma från skara sommarland och nu har jag laddat upp klippet där jag svarar på alla frågor som ni ser. :) Det var väll kul på skara sommarland, men jag åkte inget på vattenavdelningen för jag var så trött för hade typ inte sovit något. xD Men det fanns berg och dalbanor där och som en tivoli också så det åkte vi. :) Men ja.
 
Nu är det inte alls långt kvar! :D Imorgon vid den här tiden är jag framme! :D Kan inte ännu fatta att jag ska få se Takida igen! :D Och imrgon liksom! :D Helt sjukt! Jag kommer fota och filma en massa och videoblogga där så ni vet. :D Men ja! Nu ska jag nog avsluta! Ha det bra. :)
 
 
Snart står man här! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0