Tjingeling!

Ja som ni vet så har ju jag videobloggat väldigt mycket, men det är väll bra? xD Så jag är updaterad ändå haha! :P Men ja! Det var ju tävling i lördags, men orkar inte skriva resultaten haha! För jag gör ju ändå det typ alltid. xD Men det var ju tävling i stallet idag också och hade Minty och det gick bra haha. Eller typ ialalfall, fast travade igenom banan. Varför vet jagi nte, men ska lägga upp videon iallafall så får ni säga vad ni vill. :P Men jag höll på och glömma bort banan så det var därför också, men jag tänkte galoppera, men jaja. :P Haha nästa gång så måste jag göra det hahaha. xD Men ja!
 
Kan inte svara på fråogorna nu så ni får lägnre tid att fråga så svarar jag på de imorgom om jag hinner för jag måste plugga på ett prov jag ska ha på Tisdag! Men svaren kommer upp när de kommer upp helt enkelt! :) Iimorgon är det ju som ni vet skoljävul och hatar det så mycket! Åh! Men snart är det Berlin och sommarlov iallafall och längtar så mycket! Kommer ta med kameran såklart till Berlin så ni får se lite bilder sedan! :) Nu är det 23 dagar kvar! :D Och juste en liten nyhet eller vad man ska säga! Takda ska inte ha någon sommarturné och det är så himla dåligt och då tänkte jag och Felicia åka till Ljungaverk och gå på Ljungarocken, men det är alldeles för långt och Felicia fick inte! :( Men så nu får jag inte se Takida på hela sommaren och det är så jävla dåligt!! Aja! Men jag har laddat upp alla filmer från tävlingen så det är bara att gå in och kika på min Youtubekanal och sedan så har jag nu elelr för lägne sedan laddat upp filmer från FUN konserten, men orkar inte lägga upp de här så ni får gå in på min andra kanal som heter Mytheark om ni vill! Igår var det en vecka sedan och saknar det så mycket! Men ja! Nu ska jag avsluta! Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0