Tjing!

Tjing allihopa!!
 
Jag har tråkigt så jag tänkte blogga istället! ^^ Men ja. Nu gör jag inte så mycket förutom att kolla på  OneRepublic filmer när dom spelar live på youtube och kan inte fatta att jag ska stå där den 31 jan!!! :D Helt sinnesjukt! ^^ Men ja!Sedan chattar jag med Felicia! :D  Vi ska äta snart! Har fortfarande skitont i ryggen! :( Men jag kommer nog kunna ka till Turkiet, det är 80 % chans ialafall! :D 
 
Nästa helg, asså inte den här utan nästa! Så ska jag jag och Felicia se Yohio på Annexet! :D Sedan ska vi också tävla dagen efter! :D Och jag kommer nog orka det! Jag måste det! Men så det ska bli awesome!! :D 
 
 
:D :D :D :D :D :D :D :D 
 
 
 
 
 
 
 
Åh så jävla awesome!!!!! 
 
Älskaer er!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan har jag köpt sele och koppel till Fluff och en ny H sele till Theodor för hans har gått sönder! :( 
 
Har beställt dom här! :) 
 
 
 
Hej då! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0