OMGGGGGGG!!!1!

IMAGINE DRAGONS KOMMER TILL BRÅVALLA, TYP DÖÖÖÖÖR!!!! ^^
 
 
 
Sedan dör jag typ igen för att Yohio ska ju vara med i melofiestivaln i år igenoch hans låt är sååå sjukt braa, typ gråter för att den är så bra! Men seriöst, den är skitbra!! Fick en chock första gången jag lysnade, skojar inte xD Om han spelar den 2 maj dööör jag!!!! <3 Kommer iaf gråta sjukt mycket på konserten!!! ohc den 8 mars en vecka efter så ska jagkanske se melodifestivalen i live. :D Då ska jag åka till freidsn arena med en som jag ska se Yohio med och detk omemr bli såå kul!! Tänk att se Yohio live i melodifestivalen, om han kommer vidare såklart men är 90 % säkert att hankommer komma vidare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0